REKLAMA

cervena_lhotaJihočeská centrála cestovního ruchu se zapojí do propagace kongresové turistiky v regionu. Nabídku Jihočeši představí také na setkání s novináři a touroperátory z Ruska pořádaném v posledním únorovém týdnu agenturou CzechTourism v Praze, řekla agentuře Mediafax ředitelka centrály Pavla Konopová.

V rámci nové iniciativy agentury CzechTourism, která se snaží představit Českou republiku jako ideální místo pro pořádání tuzemských i mezinárodních kongresů a konferencí, přichází Jihočeský kraj se svou nabídkou více než šedesáti míst, vhodných k pořádání podobných významných akcí. Tuto nabídku Jihočeši představí mimo jiné na setkání s novináři a touroperátory z Ruské federace, pořádaném v posledním únorovém týdnu agenturou CzechTourism v Praze.

„Jestliže se Česká republika snaží profilovat jako země, kde účastníci kongresů najdou vedle klidu na práci také ideální zázemí a dostatek možností k využití volného času, pak pro Jihočeský kraj to platí dvojnásob,“ uvedla ředitelka Konopová. Zejména v posledních několika letech podle ní na jihu Čech přibylo hotelů a jiných zařízení, které mohou zájemcům o kongresovou turistiku nabídnout dokonalý servis.

„Dnes evidujeme 60 takových míst, vhodných pro pořádání kongresů, navíc ideálně rozptýlených po území celého kraje. Můžeme zmínit třeba panství Bechyně, Biologické centrum Akademie věd ČR v Českých Budějovicích či Národní muzeum fotografie v Jindřichově Hradci,“ řekla Pavla Konopová.

Agentura CzechTourism v rámci projektu propagace kongresové turistiky, kterého se účastní i Jihočeská centrála cestovního ruchu jako partner pověřený Jihočeským krajem, prezentuje Českou republiku jako oázu klidu, navíc ležící přímo v srdci Evropy a tedy snadno dostupnou cizincům z celého kontinentu. „Jihočeský kraj přitom pro kongresy nabízí jak vhodné kapacity, tak širokou nabídku památek a přírodních zajímavostí pro jejich účastníky,“ dodala Konopová.

Jihočeská centrála se proto zapojí do propagace kongresové turistiky nejen účastí na propagačních akcích pro zahraniční touroperátory a novináře, ale také inzercí ve specializovaných časopisech. „Kongresy neznamenají zdaleka jen přínos pro podnikatele přímo z místa jejich konání, ale jsou prostředkem k propagaci celého regionu. Navíc nám pomohou přilákat návštěvníky i v zimním období, které je podle statistik slabší,“ sdělila Pavla Konopová.

Důkazem je například mezinárodní ohlas, který vyvolalo setkání ministrů zahraničí Evropské unie v Hluboké nad Vltavou. „Hluboká dokázala, že je schopná s úspěchem hostit nejen účastníky kongresů, ale i vrcholných mezinárodních schůzek politiků. Lepší reklamu si kongresová turistika na jihu Čech nemohla přát,“ doplnila Konopová.

zdroj: MEDIAFAX
REKLAMA